вівторок, 22 грудня 2020 р.



Аплікація на тему:"Прикрасимо ялинку". 
Мета :Виховувати бережливе ставлення до всього що нас оточує. Знайомство з геометричними фігурами(круг, квадрат, трикутник) та основними кольорами (червоний, жовтий, синій). Вихователь-Бурштинська Олександра, помічник вихователя-Горковенко Ірина.






четвер, 26 листопада 2020 р.



Малювання 
в групі старшого дошкільного віку "Барвінчата",
вихователь Лариса Плоха.



Ознайомлення з довкiллям i розвиток мовлення
в групі раннього віку "Антошка" ЗДО "БУРАТІНО".
Тема: "Ховання i вiдшукування iграшок". 
Мета: вчити дiтей впiзнавати iграшки серед iнших предметiв.








 



Чудова осені пора - її вітає дітвора! 

Ходить осінь по садах 

Ходить усміхається 

Ніби в казці швидко так 

Кольори міняються… 

Теплі промені сонця, холодні дотики рясного дощу, шелест пожовклого листя, солодкий смак стиглих фруктів, ранішня морозяна свіжість… 

На порозі останній місяць осені. Хочеться запам’ятати ці чудові осінні дні, підвести підсумки, зібрати урожай своїх плодів. Так, у КЗ ЗДО «Буратіно» Чумаківськї сільської ради всі із - задоволенням зустрічали чарівницю - Осінь. 

Вихованці групи молодшого дошкільного віку "Ромашка" вирушили у подорож до осіннього лісу. На своєму шляху вони зустрілись з їжачком (Гоцик Т.А.) та лісовичком (Рузієва Є.) . Казкові герої прокладали свій шлях , піснями, іграми поки не зустріли Осінь (Пурис Е) ,яку з чудовим настроєм вітали віршами . Хлопчики та дівчатка завзято танцювали з листочками, прославляючи осінь за її красу та врожаї. Осінь спостерігала за малюками , за їх стараннями , пригостила солодкими подарунками .













13.11.2020 року в групі середнього дошкільного віку «Сонечко» відбулося свято присвячено вшановуванню яскравої пори року «Осені». Свято проводилося в період карантину, але дітям було все одно дуже весело та цікаво. Дівчатка танцювали таночок «Калина», в якому маленькі хлопчики Максим Лещенко та Тимур Кібка завершили таночок своїм виходом в ролі справжніх козаків. Хлопчики танцювали таночок «Відлетіли журавлі», який символізував переліт птахів у теплі краї. Малята дуже старанно розповідали вірші та співали. На свято завітали мешканці лісу лиса Плоха Л.О. та сірий вовчок Яковенко І.Ю., які дуже завзято пограли з дітлахами в рухливу гру «Прокоти гарбуз», після чого допомогли малятам запросити на свято Осінь Гоцик Т.О., яка пригостила їх солодкими сюрпризам








Осінь — це дуже гарна пора. Тільки восени буває така різноманітна палітра барв. Ось наші діти групи «Барвінчата» провели свято 13 листопада вони проводжали осінь. Головну роль осені виконувала Пурис Е. , яка привітала дітей з цією чарівною порою. Хлопчики були козаками які танцювали веселий таночок в очікуванні красуні Рузієвої Є. Дівчата були в ролі різнокольорових листочків, виконали ніжний таночок. На прикінці свята завітав Гном Алексєєнко І.В., який поцупив наші гостинці від осені, але добрий ведмідь Жосан А. врятував подаруночки, всі діти пограли з героями веселі ігри. Діти були дуже задоволенні та веселі. 











Осінні свята та розваги, які були проведені в закладі надовго запам’ятаються дітям, адже вони пробудили в їх сердечках добро та радість, любов і надію.























четвер, 5 листопада 2020 р.

 


Моніторинг якості дошкільної освіти


Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку

Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх програм. У сучасному дошкільному навчальному закладі актуальними є питання, пов'язані з організацією системи моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема - розвитку життєвої компетентності дошкільників.

Підвищення конкурентоспроможності кожного ДНЗ пов’язане з його здатністю задовольнити не тільки наявні, але й прогнозовані вимоги споживачів. Їх вивчення має стати одним із напрямів діяльності в системі менеджменту якості й маркетингу дошкільного навчального закладу.Задоволеність споживача потрібно певним чином вимірювати й оцінювати, а систему якості забезпечити механізмом вироблення в разі необхідності коригувальних дій.

Питання моніторингу компетентності дітей дошкільного віку досліджували,такі українські науковці, як Катерина Крутій, Алла Богуш, методист Науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міськради Ірина Романюк.

Разом з тим немає механізму, які відображали б цілісну систему переведення базових теоретичних позицій щодо діагностування життєвої компетентності дошкільників у конкретну процедуру їх реалізації в межах методичної роботи дошкільного навчального закладу.

Основним документом, який регламентує проведення моніторингу в дошкільній галузі є наказ Міністерства освіти і науки України від 11.04.2008 р. № 309 «Про проведення моніторингу стану дошкільної освіти».

Нормативно – правові документи:

1. Закон України «Про дошкільну освіту».

2. Указ Президента України від 04.7.2005р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти і Україні».

3. Указ Президента України від 20.03.2008 № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні».

4. Постанова Кабінету Міністрів від 14.12.2-11 № 1283 «Про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти».

5. Наказ МОН України від 03.11.2014 № 1255 «Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування.

6. Наказ МОН України від 17.06.2013 №772 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів».

7. Додаток 1 до наказу МОН №772 від 17.06.2013 «Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів».

МОНІТОРИНГ– ЦЕ КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЗІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ СИСТЕМНИЙ ДОВГОТРИВАЛИЙ КОНТРОЛЬ ЗА СТАНОМ ТА ТЕНДЕНЦІЯМИ РОЗВИТКУ КОЖНОЇ ДИТИНИ.

Він є необхідною складовою освітньої діяльності педагога. Завдяки моніторингу педагог може з’ясувати, чи у правильному напрямі він здійснює освітній процес, і вчасно внести потрібні корективи.

Головною метою моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ДНЗ, отримати оперативну інформацію про реальний стан та тенденції змін об'єкта діагностування для корекції педагогічного процесу.

ЗАВДАННЯ МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ:

1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію.

2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми ДНЗ.

3. Провести порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльності прикінцевій меті – вимогам Державних стандартів дошкільної освіти.

4. Визначити чинники, які сприяють покращенню виконання освітньої програми в ДНЗ.

5. Надати рекомендації педагогам і батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.

ЗАГАЛЬНИМИ ОЗНАКАМИ МОНІТОРИНГУ Є:

1. Наявність завдань педагогічного оцінювання стану об'єкта діагностики.

2. Системність і повторюваність моніторингу як виду педагогічної діяльності, що здійснюють у типових ситуаціях на певних етапах освітнього процесу.

3. Використання методик спеціально адаптованих до конкретних ситуацій і умов.

Суб’єктами освітнього процесу є діти.

Об’єктами моніторингу є:

· інформація про учасників освітнього процесу;

· навчально-методичне, матеріально-технічне, нормативно-правове забезпечення освітнього процесу;

· результати освітнього процесу ( навчально-пізнавальної, творчої, ігрової діяльності, тощо)


На базі ЗДО «Буратіно» Чумаківської сільської ради пройшов навчальний тренінг за участю логопеда-дефектолога Третякової Наталії Олександрівн...